Hur kan vi hjälpa dig?

Skriv ett sökord så får du förslag på sidor där du kan hitta ditt svar.

Säkerhet för dig som använder våra tjänster

Du som använder våra tjänster på internet, i telefonen eller via mobilen måste kunna känna dig trygg och inte oroa dig för intrång. Här hittar du nyttig information om säkerhet på internet och via telefon, och vad som kan vara bra att tänka på när du använder våra tjänster.

För att kunna överföra personlig information från dig till banken används ett antal skyddsåtgärder för att informationen inte ska komma i orätta händer, förvanskas eller förstöras. Både vi som bank och du som kund ansvarar för att informationen hanteras på rätt sätt.

Säkra internet- och mobiltjänster

Vi följer kontinuerligt med i utvecklingen av säkerhetslösningar och utsätter regelbundet våra system för omfattande tester. Allt för att du ska känna dig säker när du utför dina bankärenden över internet.

Läs mer om vår säkerhetslösningar

Sköt dina bankärenden säkert över telefonen

Vi behöver vara säkra på att det är du som ringer till banken. Därför har vi vidtagit en rad åtgärder som försäkrar oss att ingen bedragare ringer in

Så ser vi till att telefontjänsterna är säkra

Säker handel med kort

Det är bekvämt att handla med kort, i affärer, på restauranger eller över internet. Det är dock viktigt att du hanterar ditt kort som en värdehandling.

Så handlar du säkert med kort

Hur kan vi hjälpa dig?

Skriv ett sökord så får du förslag på sidor där du kan hitta ditt svar.

Hur kan vi hjälpa dig?

Skriv ett sökord så får du förslag på sidor där du kan hitta ditt svar.

Lekebergs Sparbanks logga