Hur kan vi hjälpa dig?

Skriv ett sökord så får du förslag på sidor där du kan hitta ditt svar.

Barn i luften

Säkerhet – Telefonbanken

Våra säkerhetslösningar ger det skydd vi anser ska finnas så att telefonikontakten kan fungera på bästa sätt. Vi följer kontinuerligt med i utvecklingen av säkerhetslösningar och utsätter regelbundet våra system för omfattande tester.

Identifiering

För att kunna göra bankärenden via telefon behöver du identifiera dig med hjälp av en personlig kod.

Extra kontrollfrågor

I vissa situationer gör banken extra kontroller genom att ställa frågor till dig.

Inspelning

Alla samtal till telefonbanken spelas in (loggas) så att du som kund och banken i efterhand ska kunna följa upp vad vi kommit överens om.

SPÄRR AV KORT

Ring 08-411 10 11 

Hur kan vi hjälpa dig?

Skriv ett sökord så får du förslag på sidor där du kan hitta ditt svar.

Hur kan vi hjälpa dig?

Skriv ett sökord så får du förslag på sidor där du kan hitta ditt svar.

Lekebergs Sparbanks logga