Hur kan vi hjälpa dig?

Skriv ett sökord så får du förslag på sidor där du kan hitta ditt svar.

Telefonbanken

Behöver du svar på någon fråga snabbt så är din bank bara ett telefonsamtal bort. Ring telefonbanken, 0771-22 11 22 så svarar dem på dina frågor. Du identifierar dig med Mobilt BankID eller din personliga kod.

Personlig service

Telefonbanken Personlig service når du enkelt genom att ringa 0771-22 11 22 tryck 2# för personlig service. Vi svarar snabbt, är kunniga och hjälper till med det mesta som berör din ekonomi, precis som på vilket bankkontor som helst. Om ditt ärende är mer avancerat har vi tillgång till lokal expertis som kan hjälpa till.

Personlig service har öppet dygnet runt.

  • Personliga råd
  • Handla med fonder, aktier och värdepapper
  • Rådgivning om pensionssparande
  • Ansöka om lån
  • Skaffa hem- och bilförsäkring

Självbetjäning

Självbetjäning är öppen alla dagar dygnet runt. I självbetjäningen kan du med hjälp av knapparna på telefonen välja vilka automatiska tjänster du vill utnyttja. Du kan till exempel kontrollera saldo på dina konton eller göra överföringar mellan dem.

Pris

Kundcenter Privat kostar ingenting. Du betalar till din teleoperatör för uppkoppling och samtalstid. För vissa tjänster betalar du ett pris, till exempel aktiehandel och utlandsbetalningar.

Anslut dig

Anslut dig i internetbanken

Du identifierar dig till telefonbanken med din personliga kod eller Mobilt BankID

Beställ personlig kod i internetbanken

Anslut dig på kontor

Du identifierar dig till telefonbanken med din personliga kod eller Mobilt BankID.

Kontakt

Hur kan vi hjälpa dig?

Skriv ett sökord så får du förslag på sidor där du kan hitta ditt svar.

Lekebergs Sparbanks logga